Ako efektívne zorganizovať
a zautomatizovať prácu s mojimi klientmi
WEBINÁR SME ODVYSIELALI 10. MARCA 2020 O 20.30
Ideš neskoro a chceš ho vidieť zo záznamu?
ZAREGISTRUJ SA BEZPLATNE
A POŠLEM TI ZÁZNAM AJ S BONUSMI
Webinár je pre teba, len ak:
- Podnikáš ako kouč, konzultant, mentor, poradca, freelancer?
- Počet tvojich klientov neustále rastie a bojíš sa, ako to budeš ďalej zvládať sám/sama?
- Občas máš pocit, že tie administratívne veci by už bolo dobré prenechať niekomu inému?
- Chceš sa zodpovedne a systematicky starať o svojich klientov?
- Je pre teba dôležité - a dnes už aj náročné - prehľadné plánovanie a kontrola tvojej databázy?
- A zároveň je pre Teba zatiaľ luxusom zamestnať či prenajať si asistentku?
ŠPECIÁLNY HOSŤ: ŠTĚPÁN MUSIL
špecialista na online marketing
a inteligentné "SMART" systémy