Ako efektívne zorganizovať
a zautomatizovať prácu s mojimi klientmi

 WEBINÁR SME ODVYSIELALI 10. MARCA 2020 O 20.30

Ideš neskoro a chceš ho vidieť zo záznamu?

ZAREGISTRUJ SA BEZPLATNE
A POŠLEM TI ZÁZNAM AJ S BONUSMI

Váš e-mail je u mňa v bezpečí ✓ Osobné údaje spracovávam v súlade s Nariadením EÚ GDPR a Zákona č.18/2018. Viac o svojich právach na stránke Zásady spracúvania a ochrany osobných údajov.

Webinár je pre teba, len ak:

  • Podnikáš ako kouč, konzultant, mentor, poradca, freelancer?
  • Počet tvojich klientov neustále rastie a bojíš sa, ako to budeš ďalej zvládať sám/sama?
  • Občas máš pocit, že tie administratívne veci by už bolo dobré prenechať niekomu inému?
  • Chceš sa zodpovedne a systematicky starať o svojich klientov?
  • Je pre teba dôležité - a dnes už aj náročné - prehľadné plánovanie a kontrola tvojej databázy? 
  • A zároveň je pre Teba zatiaľ luxusom zamestnať či prenajať si asistentku?

ŠPECIÁLNY HOSŤ: ŠTĚPÁN MUSIL
špecialista na online marketing
a inteligentné "SMART" systémy

Ukážeme ti veľmi šikovný nástroj, ktorý poznáme 
a používame už roky a získaš skvelé darčeky od Štépána